台灣之旅 2 – 睡覺篇…zzzzzz

呢個係一個四日三夜嘅旅程 ,咁咪梗係瞓三日覺啦!  第一日瞓覺好攰喇! 妹妹就需要戴眼罩去瞓覺因為怕光,但係我呢就要開燈瞓嘅! 因為怕”黑”, 但其實係怕鬼.

啱啱瞓落床,剛合埋眼,發覺床邊類似有兩個手掌或者腳印踏上床邊,嚇到我成個人個身僵直晒, 一路都唔敢擘大隻眼,佢喺我嘅右邊麻踏上去,但係左邊完全冇嘢,我喺度諗懷疑佢會唔會而家望住我,嚇到我一路唔夠膽引擘大眼,乜嘢天主經佛經…….識念嘅經都念晒啦! 隔咗好耐瞓著咗。第二朝早同細妹出去食早餐嘅時候話畀妹妹知, 但係妹妹竟然忽發奇想同我講梗係佢隻狗喇! (佢嗰隻佢大狗都柏文),妹妹解釋畀我聽,通常動物先會係搭完一隻腳,再搭一隻腳,咁就好似我嘅感覺喇! 由此推斷呢一個係一隻動物,但係冇理由動物無啦啦走入人嘅房吖? 咁佢就覺得係一隻狗,但係一直唔識嘅狗又唔會想入我哋間房播……所以佢覺得就係隻都柏文喇!  佢話應該係我哋去台灣嘅時候,隻狗跟埋我哋過嚟保護我哋,咁我就話喇其實就叫佢去你張床保護你啦! 唔好去我張床呀嘛! 嚇死姨媽咩!

第二晚,因為我好驚,迫我妹妺同我傾計至早上六時先比佢瞓。

到了第三晚由於太累了,大家也倒頭就腄了!

返到香港,全家族既人都知道我很夜瞓,又或者唔瞓,第朝又好早起身,要頂得順先好約我去旅行呀!